Hei dragelor, dupa cum v-am promis, v-am pregatit o lista cu lucrurile de care trebuie sa tineti cont la organizarea petrecerii voastre. A noastra a fost prima, Anais a implinit 1 an de viata si am sarbatorit, dupa traditie, ruperea turtei.
Am asteptat cu nerabdare acest moment, insa am inceput pregatirile cu doua luni inainte, pentru a fi siguri ca nu vom rata nimic. Am facut o lista cu lucrurile pe care le-am avut in vedere, asa ca totul a fost mai simplu si fara foarte mare agitatie.
1.Specificul petrecerii : In primul rand trebuie sa va decideti daca vreti sa faceti ceva restrans, in familie, daca vreti sa mergeti odata cu traditiile si veti taia motul/ turta sau veti marca momentul printr-o sedinta foto si o prajtura. Noi am ales sa o sarbatorim pe Anais alaturi de prichindeii de varsta ei, familie si cateva prietene care au fost alaturi de mine, (si schimbarile din timpul motherhoodu-lui)
2.Invitati: Aici trebuie sa aveti in vedere faptul ca toti cei care vor veni trebuie anuntati cu ceva timp inainte, pentru a va asigura ca vor fi prezenti la evenimentul vostru. De evitat un numar mare, pentru ca nu este nici nunta, nici botez, este un moment insemnat din viata micutului vostru, care ii vizeaza pe cei apropiati. Dupa parerea mea, numarul maxim ar trebui sa fie undeva in jur de 50 de invitati (asa veti sti sigur ca ati avut timp sa stati cu fiecare) . Pe noi ne-au onorat cu prezenta aproximativ 40
3. Locatie: in functie de cine vine la petrecere (numar si varsta), trebuie aleasa din timp, stabilite detalii legate de data si ora, chestii treburi socoteli, pentru a va asigura ca nu ramaneti in pom exact de ziua copilului. Daca veti avea prichindei la petrecere, trebuie sa aiba loc de joaca,
de schimbat copilul, sau un loc retras unde se poate alapta, sa fie aerisita,
pentru ca dupa cum bine stiti, copiii nu vor sta niciodata intr-un singur loc.
Casa Pixie ne-a primit in povestea ei, unde rolul nostru a fost doar sa ne simtim bine. Ne-am identificat de cand am trecut pragul, cu mesajul pe care il transmite acest loc, prin decorul „de pe alte meleaguri”, care te face sa visezi si sa te joci.
Am intregit peisajul cu aranjamente florale, cele mai parfumate tablouri pe care le picteaza natura, de nelipsit de la momentele speciale din viata noastra. Alegeti pe cineva sa va decoreze petrecerea si sa faca cele mai inspirate combinatii, in functie de dorintele voatre.
4.Tort : aici, povestea sta intr-un mod diferit, pentru ca in viziunea mea, Tortul este o bijuterie, este vedeta petrecerii alaturi de sarbatorit. Defapt, este simbolul anului care tocmai a trecut si se incheie la aniversare, ce transmite foarte multe prin modul in care arata. De aceea trebuie sa aibe culorile personalitatii copilului vostru, sa cuprinda in forma sa emotii si mesaje despre felul lui de a fi. (de evitat pe cat se poate trendul cu Familia Disney si alte maimutareli, pentru ca piticania voastra este mai mult de atat). Sugestiile mele legate de tort sunt si in privinta calitatii, nu doar ale aspectului. Aici depinde foarte mult de gusturile voastre, insa nu uitati sa tineti cont de ingrediente, caci vor manca si cei mici.
5.Candy bar: Cui nu ii plac bomboanele si prajiturile mana sus! eh..cateva exceptii pe terra, insa majoritatea decide faptul ca un Candy bar este de netrecut cu vederea! Eu una sunt fan dulciuri, iar petrecerile sunt preferatele mele pentru ca ma aduc mai aproape de ele :))) Bine, cu toate acestea, trebuie sa avem grija sa multumim pe toata lumea, sa fie prajituri si „din alea si din alea”. Noi am ales sa mergem pe varianta fara gluten, super bio si health friendly, cu alte cuvinte, am avut RAW vegan si super delicios. (pe tema asta va pregatesc saptamana viitoare cateva poze deochate si super tasty cu niste prajiturele colorate:))) )
6.Mancare si bautura: tot in functie de specificul petrecerii, sa fie suficienta, dar sa nu exagerati totusi la cantitati industriale pentru ca organizati o pentrecere, nu o nunta 😀 Tineti cont de gusturile invitatilor, si aveti grija ca unii dintre ei pot fi vegetarieni. Din principiu, mancarea aduce oamenii impreuna, prin faptul ca se aseaza la aceeasi masa, insa nu face obiectul principal al discutiei. La fel si in cazul bauturii, puteti trece pe lista limonada, apa plata, sucuri si cafea, iar pentru cei care nu conduc, ceva alcool. (noi am uitat vinul acasa:))) , deci sa nu faceti ca noi!
7.Ambient: La petrecerea voastra, pe langa cele mentionate mai sus, este important sa aveti cateva metode prin care facilitati buna dispozitie a invitatilor. Muzica, jocuri de societate, artificii, fotografii si alte asemenea, ii vor face sa se simta bine, insa depinde foarte mult de specificul petrecerii. In cazul nostru, o buna idee a fost o cabina foto, cu diverse accesorii, care i-au tinut ocupati atat pe cei mari, cat si pe copii. In final, am colectionat fiecare cate o fotografie care a ramas pe post de marturie de la petrecere. Mai multe detalii legate de OMG Cabina foto, puteti gasi in acest articol.
Cel mai mult conteaza sa fiti voi insiva, cu energia voastra super draguta, sa va distrati si sa va simtiti bine la petrecere si sa va fotografiati, sa va puneti in album caci timpul trece, pozele raman. Va astept cu intrebari si sper ca v-am fost de ajutor! Pupici, pe data viitoare!
mai jos aveti o lista cu locul in care puteti sa ii gasiti pe cei care n-au ajutat ca petrecerea sa iasa perfect!
Locatie: Casa Pixie, click aici
Tort: Bakings, click aici
OMG cabina foto, click aici
Aranjamente floarale Andeli Design, click aici
Raw’z vegan, click aici
Ah, era sa uit, am sa va arat rochitele lui Anais, primite cadou de ziua ei de la Ana Novic si Liliana (Andeli Design), dar mai multe va povestesc in urmatorul articol.